Suck

Jag är såå trött på killar som ljuger, snackar massa gojja osv. Jag förstår inte hur fasen dom tänker, seriöst!! Jag vill bara ge honom en feting just nu, han är såååå aa.. fucking jvl fin, man kan nästan inte bli arg. -.- Men han har ju både ljugit för mig & henne. ORKAR INTE. Jaja, ska fan inte haka upp mig ppå sådant. Usch.

Men annars ligger jag bara här i sängen har sjukt tråkigt, längtar till lördag, längtar till sommaren, längtar till allting löser sig, längtar till möterna är förbi, längtar till pengar, ja nästan allt asså. Men just nu vill jag bara göra något men vet inte vad (?).. Måste egentligen försöka sova.. Men kan inte sova nu. För det finns annat som är ivägen just nu. Men blaaa. Orkar inte skriva mer. Är ändå inge vettigt ;D

GODNATT & PUSSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0