Min helg

Sitter och i vardagsrummet, väntar på att mamma ska komma hem ;p Har varit barnvakt i några timmar :). Ingen aning om vad som händer sen asså, men men.. Något händer väl sen :p hehe.

I helgen hade jag faktiskt trevligt! Jag sov ju hos Stephanie i fredags, vi tog det lugnt kolla på tv och satt vid en varsin dator hehe :). På lördagen gick vi upp tidigt städade, duscha, åkte till Solna centrum och handla present till Lotten (som btw fyller år idag; GRATTIS! :D <3), åt lunch på Taco Bar(första gången för mig), sedan hem till henne och fixa oss :). Sedan mötte vi upp tjejorna i en restaurang som hetter East ngt :P Åt mat, hem till Stephanie igen, drack lite, sedan blev det Chaplins :p :). Najs najs!

Igår så var jag bara hemma sjukt trött hela dagen, gjorde typ ingenting, följde med Peter och handlade, typ det enda jag gjorde hehe :). Men men nu ska jag stänga av datorn en stund :).

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0