Huh..

Har varit hemifrån hela dagen idag med! Är helt slut nu! :) Först åt vi frukost (jag, mami & små bröderna L&E) sedan drog vi till Hågelby, och barnen lekte, vi kolla på dom få djur som var ute, som var några hästar, några får & en stor get & en bebis get(såå gullig!!) Hihi. Sen lekte vi kurragömma osv. Efter ngn timme åkte vi hem bytte om oså, åkte till Milos praktik plats(en pizzeria), vi åt pizza och hade det väldigt trevligt!! :D På vägen hem åkte vi förbi solarium ställe så jag och Milos solade en kvart var typ, najs! :) Och nu så är vi hemma, eller kom hem för ca 1 timme sen.. :) Nu är jag helt slut och ska vänta tills klockan blir 21.00, hur lång tid som helst kvar... Kommer typ hinna somna! Men kl 21.00 börjar iaf Andra Avenyn! As bra! Om man nu har följt det, annars fattar man typ inget(tror jag) :).

Imorgon ska jag och Milos byta rum, kommer bli ganska skönt.. Ändå kommer det vara lite jobbigt.. Men men, vad ska man göra.. Så det kommer ta hela dagen imorgon typ, eller från kanske 9 till 2 eller ngt sådant :p Men nu ska jag fixa bilder från idag! Blir i nästa inlägg eller så lägger jag in dom i det här inlägget sen, vet inte än! Men iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0