Godmorgon eller..

inte? God dag? Aja.. Ehm, idag skulle jag egentligen till S-tälje med min moster, men så blev det inte.. Pga att jag sov hela dagen igår så kunde jag inte somna förrän 6 imorse.. :/ Så jäkla jobbigt.. Och plus så har jag inte sovit bra under morgonen heller.. Linus kom in, det var gosigt, men han lät dörren stå öppen in till mitt rum efter han gick så katt jäklarna väckte mig hundra ggr genom att springa ut och in, på kattstället och krafsa på den där jäkla grejen!! Och aah, skit jobbigt.. Men nu så fattar jag inte  vrf jag inte bara gick upp då ist?!?!?!?! När jag ändå inte kunde sova.. ÅH! Aja, skit i det nu.. Resten av dagen då, vad ska man göra? Jag har ingen aning asså.. Allt är så tråkigt när man vaknar sent.. Nu  börjar jag få ont i ryggen också, så kan nog inte ligga i sängen snart nå mera. Jag får väl ta och gå ut och gå någonstans? Men vart? haha.. Många problem! Nej men vi gör så här, jag skriver när jag vet vad jag ska göra osv osv.. :)

Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0