Fryser & ont i huvudet.

Usch vad jag fryser asså!. Har städat mitt rum lite idag :) Skönigt. Hah. Nu är det snart dags för mat. Jag har sjukt ont i huvudet och håller på att somna ;p Men efter maten ska jag försöka få in mamma i duschen så jag kan duscha vid tio tiden ;p Asså, vi har "panna" så varmvattnet håller bara en halvtimme på raken typ. Och jag brukar duscha en halvtimme pga mitt tjocka hår, tar hundra år för schampot & balsamet. Men nog med det! Vill iaf somna i tid. Orkar inte vara uppe hela natten liksom. Måste ringa till tandläkaren imorgon och boka tid. Och ringa skolan och fråga vad jag ska göra under dom här 3 veckorna n'är alla andra har praktik ;p.. Jaja. Nu ska jkag gå och äta!

Höreeeees! ABOW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0