Förstår inte

varför jag kan vara så trött när jag sovit hela dagen typ?! Aja, har precis ätit en kiwi mumsigt! Nu ska jag få mig ur sängen för att göra en macka och hämta ett glas vatten, efter det ska jag sova typ. Tänkte att jag skulle försöka gå upp tidigt och kanske dra någonstans en sväng! :) Bara kolla runt typ. Men vet inte vart än, får se när jag vaknar och hur jag mår ;)! Men kan ju inte bara sitta hemma hela tiden! Och hoppas jag får pengar imorgon också! Det skulle vara najs! :)Har massor som jag måste köpa asså! Ska rensa ur garderoben också.. Trååk.. Men måste..  Nej nu måste jag sätta fart hihi!



Säger godnatt nuda! :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Trevlig bild ^^

2010-03-25 @ 03:45:13
URL: http://justcontinue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0