15/3-10

Gud så trött jag är. Eller det är jag typ alltid ;p haha. -.- Men men, idag har jag varit med Sandra en stund, vi gick till centrum, hon köpte ciggaretter, sedan gick vi hem till henne, fastna för en retard film. Sedan kom en bättre film, men hon skulle åka iväg så hann inte se klart buhu, haha. När jag kom hem fixade jag disken, som snart är klar, så då kan jag tömma maskinen igen. Ska nog rensa kattlådan här nere nu, men måste vänta tills Peter och Linus ätit klart! :) Senare ingen aning om vad som händer, kanske en promenad med Daniella. Imorgon när jag vaknar måste jag fan träna. Hah. Ringde aldrig tandläkaren eller skolan idag ;p Vaknade lite sent ;o Hehhe. Finns inte mer att säga just nu!

Löööve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0