Har inte varit någon bloggning

för jag inte har orkat helt enkelt hihi. ;) Och har inget att skriva om typ. Men nu kan jag iaf meddela er om att jag drar på söndag tror jag. Till min farbror uppåt i landet(tror jag) haha. Ska vara där hela sommaren. Eventuellt söka in på gymnasie, min sista chans nu. Eller så jobbar jag heltid om jag nu får jobbet. Ska provjobba är det tänkt först, sen får vi se om det är ngt för mig osv. Om det är ngt så jobbar jag där i sommar iaf! Om jag inte får jobbet blir jag kvar där ändå! Bort härifrån, det behövs verkligen. Men kommer bli ganska svårt eftersom att jag har hela familjen här! Men iaf! Skriver kanske mer när jag drar, vet inte. Men kanske! :) Får se vad man orkar occh inte helt enkelt! ;). Det var allt för denna gång, heeeeeeeeh. Pouuuss



kommer sakna mina älsklingar också!

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-06-18 @ 06:24:57
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0