Min kväll blir såhär typ!

Hellu, kom hem för en timme sen typ, sitter i sängen och väntar på att paradise hotel ska komma ut på webben så kan kolla på alla 4 avsnitt.. Missade igår, och idag missar jag m flit för att annars blire ju konstigt :P Hehe. Ska typ göra ngt litet att äta nu sen fixa bädden sen har avsnitten kommit in hoppas jag :)).. juste, det ska bli en piercing på mig nästa månad!! :D Wihuu, min första haha.. :) Lite spännande äre ju, alla alla mina kompisar har eller har haft, jag är lite efter haha.. Men men har man en sådan mamma som jag så måste man vänta tills man blivit myndig! :). jaja har inget mer att berätta, jo typ teatern var bra! kommer in bilder sen! Och kommer lite äldre bilder också! Haha.. ;);)

Aja puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0