Hejsan svejsan! ;)

Ligger här i min säng och spelar på fb, ska gå upp strax
och sätta på en maskin med kläder osådant sen duscha
efteråt, skönt! Sedan försöka städa mitt rum lite, ser ut
som hej kom och hjälp mig här.. Jobbigt faktiskt.. Vad ska
man göra idag? .. Hmm.. Bara vara hemma kommer de typ
bli :P .. Har funderat lite här i min ensamhet, tänkte satsa
på körkort till hundra så kanske man fixar de innan sommaren?
Skönt att ha den dåa liksom :). men tror inte de kommer bli
så, är för lat.. Jag ska börja träna också liksom.. Kommer gå
åt pipsvängen haah.. LÄNGTAR till kryssning som bara den!
Ska åka iväg med Steffi och kolla efter ngt nytt att ha på sig
på kryssningen, får se om jag hittar ngt :). Det är ju 40 timmars
kryssning, så två par party plagg och ett vanligt, vi ska ju av
i Riga och kolla lite emellan liksom :) Hehe. Men nu ska jag fixa!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0