8/1-10

Godmorgon!

Somnade efter vi kom hem från ikea, var sjukt trött.. Så jag sov till 23.00
sen somnade jag igen till 05.30 ungefär, och var vaken till 11 eller ngt och ´
somnade och vaknade 6 på kvällen :P Åt mat, somnade om igen vakna igen
somnade om och vaknade halv 7 imorse :) Haha. Idag ska jag typ vara ute
hela dagen asså, så jag somnar tidigt och vaknar tidigt imorgn! Skolan börjar
ju på måndag igen.. -.- .. Fast jag har saknat skolan lite iaf :) Hihi, kompisarna
och att man gör ngt om dagarna :D.. Hehhe. Men nu ska jag snart äta frukost
med småbröderna E & L .. :) Efter det typ ta en låång dusch :) Hiihii. Men skriver
nog senare ;) Just det, känner att min blogg är tråkig, kan jag få ngr förslag om
vad man kan göra mer? :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0