6/1-10, ikea med Nina!

Godmorgon allihop! :)

Har varit uppe hela natten typ, kollade film den sista timmen,
har precis duschat, så sitter här i bara handduk och lyssnar
på bästa Britney med hennes låt "3" :) Det är nice, ska börja
sminka mig nu, sedan äta frukost! Om typ en timme åker jag
och mamma och hämtar upp Nina min moster, vi ska nämnligen
till ikea! ;) Mamma släpper av oss där och så åker hon och jobbar
några timmar, sedan hämtar hon oss och åker hem igen! Men
det känns skönt att göra någonting än att bara sova som jag
gjort dom senaste dagarna. -.- Har varit uppe till 7-9 och sen
sovit till 6-7 på kvällen, inte så bra när man börjar skolan på
måndag ;p Så idag måste jag vara vaken till minst kl.23.00 :)
Hehe, så jag somnar på kvällen sen. Jaja, inget intressant
direkt ;). Nu ska jag börja fixa mig, men vi hörs senare när jag
kommer hem därifrån! Ha det så kul idag! ;) Bild på en av dom små;



Många pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0