<3

God morgon!

Jahapp, då var det år 2010 nudå :). Undra hur detta år blir :)!! Spännande!
Jag hade iaf väldigt trevligt igår!!! :D Förutom att jag ramla och slog i knät
på något vis, så nu är den helt svullen ;p.. Men men.. Och fortfarande är
man sjuk, så jäkla jobbigt, jag hade verkligen typ ingen röst igår, och det
jobbigaste var ju när folk inte hörde, så skulle man skrika men det gick ju
inte :P Hehe, men trevlans ändå! nu ligger jag i sängen med lillebror Elliot
och Struffie och Sulan! Riktigt mysigt faktiskt :). Jag vet inte vad som händer
idag, vi skulle på bio egentligen men ingen orkade :p hehe, så det blev inte
så.. Men imorgon blire bio, sen utgång :). Aja, jag skriver nog senare!

Många pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0