25 jan

Ska strax träffa Danni en stund, bara snacka skit.. Har inte träffat henne på jag vet inte hur länge nu.. Haha.. aja, efter det ska jag hem och sova, ska sova direkt! Är så himla trött.. Även fast jag sov 12-13 timmar inatt :P haha. Jag vill flytta hemifrån, till någon mysig lite lägenhet, fast då skulle jag sakna mamma så inåt h*lvete.. Är en riktig mammagris ska ni veta!! Så jag kommer nog bo hemma ett bra tag till ;). Men det är också skönt, :).. Fast inte lika stor frihet som att bo ensam :). Okej, skit samma om det. Bara min dröm typ! (?).. Ska typ börja fixa mig lite och klä på mig mera kläder, as kallt ute ju. -.- Längtar till sommaren!



Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0