Imorgon är det party!

Passar på att skriva innan jag somnar. Haha. Är dödstrött asså, mår illa, är yr, är hungrig. Men orkar inte ställa mig upp. Idag har jag iaf inte gjort så mkt, bbara varit hemma tagit det lugnt. Skönt som fan! Har typ packat klart, packar det sista imorgon bitti eftersom att jag behöver lite saker från väskan.

Jaja, ska dra på Riga kryssning med massa vänner! Hade sjukt roligt sist vi var på sådan, det är ungefär samma vänner som då! Hihi! 100% Party kryssning är det också, låter det inte sjukt nice?! :D Nu är jag alldeles yr för att ens se vad jag skriver haha, jaja, skriver kanske imorgon bitti innan jag drar hemifrån!

Några bilder från förra kryssningen!







Godnatt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0