Fy!

Är helt slut! Drog till S igår vid tolv tiden tror jag eller något sådant och satt där till 5 :P Kom hem 5 över 5 tror jag, då skulle mamma skjutsa min låtsaspappa till jobbet, fick en lite utskällning bla. Efter dom hade åkt så hör jag en liten röst: mamma, mamma? Efter ett tag börjar L gråta, stackarn.. Han kommer ner och in i mitt rum så fick det lite gosigt! Hihi. Somnade iaf någon gång vid 6 tiden. Oh vaknade halv tre typ.. -.- Inte bra! Jag var sjukt trött igår kväll och tänkte att jag faktiskt skulle somna tidigt.. Men nej. Haha. Aja. Idag vet jag inte vad jag ska göra, party eller hemmakväll?? Så jobbigt val faktiskt. Men jag tror jag tar det som det kommer! Men vi kanske hörs när jag vet vad jag ska göra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0