Braiga program ikv!

Fortfarande helt död! Har varit på besök på en folkhögskola i S-tälje idag. Det verkade vara najs. Dom har typ prova ppå vecka nästa vecka, kanske ska testa och gå där i några dagar. Vet inte än. Imorgon måste jag ringa till vårdcentralen och till min praktik. Nu tänkte jag städa, för jag bor just nu i en svinstia! Idag kommer bra program på tv:n ; Ugly Betty, Desperate Housewives, Cougar town & Christine! ;) Har även laddat ner dom nyaste avsnitten av Gossip girl & One tree hill! Så har mkt program att kolla på, jippie! :)

Fan det är snart Valborg, måste börja planera för fan! ;) Det ska bli röj, hoppas min fot blivit bättre då, den börjar bli bättre redan nu. Fast det gör fortfarande ont när jag går/haltar. Jaja. Nu måste jag städa mitt rum, sen ska jag vänta & se vad Danni säger, om vi ska dra ut eller inte.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0