21/4

Shit asså! Vaknade 10.10 av att mamma ringer, hon var på g o hämta mig, vi skulle vara på möte i S-tälje klockan 10.30,men vi kom dit typ tio i, vi fick gå in iaf, så jvl bra! Så nu ska jag testa mig fram med lite grejer! Efter det gick vi till ett café för att äta lunch, vi båda tog en varsin nachos tallrik, så grymt gott!! :). Efter de åkte jag hem o hon till jobbet, när jag kom hem la jag mig i sänge, låg med datorn i knät och kolla runt lite, sedan somnade jag.. Och vaknade nyss.. :p Fasen va trött jag var, är fortfarande trött. Nu ska jag typ kolla om AA på datorn/webben, ifall jag vil sova innan 9 :). Skriver KANSKE senare, annars blir det imorgon. PUSS



3 DAGAR KVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0