15.41

Har precis duschat, och klätt på mig. Nu har jag ingen aning om vad som händer. Tänkte dra till tumba först. Men vill ju vara hemma när Elliot fyller år! :) Men jag vill ändå ut och gå.. Detta är så tråkigt att bara sitta hemma någonstans och sitta vid datorn?! Och mamma har inte kommit hem så det händer ingenting här hemma, finns ingen att prata med. Men iaf, Elliot ska få sin present från mig efter maten tänkte jag! :) Tror mamma och dom väntar med det till fikat och det är på söndag, men han fyller ju ändå år idag så han får min idag! Idag ska jag köpa chips & dipp till mig asså! Måste ha någonting gott till ikväll. Idag kommer Vampire Diaries kl 20.00, WOHO! Det är bara såå bra! :) Jaja, nu ska jag sminka mig lite! Vill sola! Fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0