1 April

Blev inget med att byte rum idag pga att jag vaknade så sent! Så jvl boring.. Jag vill byta rum nu.. Men orkar inte tjata.. Måste vänta tills det blir gjort ett bra tag nu.. Jag har typ inte gjort ett endast shit idag. Suttit vid datorn, lyssnat på musik & spelat hehhe. Varit inne på mina sidor osv. Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting. Kanske bädda rent i sängen typ. Och sen dammsuga i köket och hallen och mitt rum, så det håller sig rent där ute och i mitt rum nu! Vi städade ju hela köket ordentligt förra veckan, och jag ska fortsätta hålla det rent eftersom att alla andra är så jvl lata här hemma. Och diskmaskinen har gått sönder, så nu måste man diska förhand, vilka har gjort det hittills; jo mamma och jag?! Vi är 6 st i familjen?! Aja. Ska gå och göra lite nytta nu, har ju inte gjort ett skit idag, så nu måste jag börja med det. Bättre sent än aldrig!

Haha, juste jag gick på ett sms skämt min kompis skicka till mig ;)  Haha! Shit. Fast det är roligt sen när man får veta att man blivit lurad hahahaha xD. Vissa blir bara sura om dom går på skämt, så tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0