Yes! :D

Nu fungerar allt som det ska igen! Mamma fixade det ;) Jiihoo.. Men vet inte vad jag ska göra nu riktigt, kanske äta lite macka och dricka varmoboy vid tv:n? Tror fan det, är så himlans trött idag, känner det överallt i kroppen.. -.- Skit jobbigt, jag vill göra någe kuuuul ju..! Imorgon, skola, ska vara typ på s. 24 eller ngt på matten och jag är på s.11, snacka om att jag ligger efter? Inte lite heller.. Nej ska ta hem alla böcker imorgon, så jag kan plugga lite varje dag nu, har ju praktik nästa vecka, så då kan jag ju inte hämta böckerna.. Hah.. Eeeehm, har inte så mkt mer att säga? Hmm.. Jaja, får väl skriva när jag har ngt på hjärtat igen då :)



Jag minsann. :)

PUSSAR & KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0