Tatuering!!

Jag vill tatuera mig nu nu nu :P, ska prata med mamma ikväll om sådant ;) Så kanske jag och danni kan beställa tid samtidigt yee :D Hihhiii.. Men vet inte hur det blir med det än. :)

Vill att kattungarna ska komma nu :P Hehhe.. Men hon är iaf halvvägs redan, så snart snart :) Jippii :)
Nu ska jag typ lägga mig i sängen och ta det lugnt, är fortfarande sjuk, har så ont i halsen att min kropp får ryck när jag sväljer saliv bara liksom :O, tänk er när jag äter knäckemackor ;P Men då är det ändå lite skönt, för det kliar ju också.. -.- .. Jag har verkligen ont i hela kroppen, feber och nästan allt möjligt,,

Imorgon ska vi ha hel dag på Lida -.-, hoppas det inte blir kallt, så blir jag bara mer sjuk asså.. Vi ska ha med oss matsäck också. Måste åka och handla med mamma :)!
Nej nu ska jag ta en tupplur en liten stund ;P

Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0