Staden

Har inte skrivit så mkt, har inte haft ork ^^ Igår målade jag och moster Nina lite grann :) Sedan hade jag hemmakväll, mys^^ Åkte och handlade mat med mamma, sen kolla vi på film :) Somnade kl tolv typ så hann inte så mkt mer hehe xD

Idag har jag varit i stan med mamma, elliot, linus och peter :) Först gick vi till ngn choklad fabrik på söder och handlade choklad till mammas jobb, sedan gick vi till något fick typ vid ?medborgarplatsen? men det var milkshake och macka för min del där då :) SUPER gott! Det var inte min sista gång där inte! ;) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antingen måla lite, eller gå till ngn kompis och umgås, eller bara kolla tv ^^. Har inte bestämt mig än..  Kanske hörs senare eller imorrn!



Utsikt! Löööve!



Fint!



Elliot & Mamma! :) <3


PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0