Smulan <3

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.. Har hämtat hem Smulan idag som varit bort ungefär tre veckor, när vi kom till dom som hittat henne så la dom in henne i buren direkt, så hann ju inte se hela henne förrän vi kom hem.. Men iaf så när vi kom hem och hon gick ut ur buren, så såg jag mycket mycket tydligt, att hon var på smällen.. Jag förstår inte att dom som haft henne inte har sett det? Och dom som sa till mig att hon var hur mager som helst.. Aja, så om ngn läser detta, så säg till om ni vill köpa katt sen..? :)

Jag är sjuk, har inte varit i skolan, missat ett prov/läxförhör, inge kul.. Nu ska jag gå ner, gör ordning massa knäckemackor och mysa med min bästa Smulan, nu när hon iaf är lugn.. :)

Puss påre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0