R.I.P Tyke <3:-(

Hej.. Precis när jag börjat vara barnvakt, så ringer telefonen, jag kollar vem dt är men dt var ngt nr som jag inte visste om. Så jag svarar; miranda. Kvinnan som ringer börjar med att säga vad hon heter och vart hon är, men när jag hör;"er katt har blivit påkörd", rinner tårarna, jag blir stum och ser mig omkring, ser Sulan utanför på baksidan, Struffie ligger på hallmattan och så vet jag att Smulan är inne. Jag tänker bara "Tyke..." och börjar gråta så tårarna sprutar.. Sedan fortsätter hon ;"skulle du kunna komma hit med spade eller ngt och avliva honom.. Jag sa att jag skulle komma, men istället ringde jag peter, berättade vad som hänt.. Då gick han dit. Jag var hemma en stund, sedan kände jag att jag går dit.. När jag såg honom ligga där, andandes panika små andetag, rann dt ännu mera ur ögona.. Jag satt mig bredvid, polisen kom, jag kysste honom farväl grät på hans päls.. Dt var dt sista av honom.. Rip. Goskatten Tyke <3!.. Ligger i sängen nu, har somnat flera ggr medans dt här inlägget.. Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0