My baby!

Jag hann inte skriva igår efter dansen, var för trött, och hade läxor att göra -.- .. Men idag har jag varit i skolan, 8-11 Skön dag! Efter jag och Louise hade ätit lunch drog vi till centrum, för vi kom in på att min katt varit borta nästan 3 veckor nu.. Och så kom hon på att hon hade sett en lapp om en upphittad katt, så när vi kom till centrum så såg jag lappen, dom hade en bild på katten och det var självklart min!! :D Så jag ringde numret på lappen direkt och sa att det var min osv.. Men får inte tillbaka henne förrän på söndag, pga att dom var påväg till Jönköping och dom hade redan kommit till Nyköping så det är inte så att man vänder dåa liksom ^^..  Men så nu läääängtar jag till Söndag, för har ju saknat min plutt! :( <3 Men nu ska vi äta här hemma, så skriver kanske senare, om jag hinner, vet inte riktigt vad jag ska göra.

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0