Lite grejjsor

Hatr jobbat på mammas jobb idag, eller hjälpt henne med lite små saker :) Sen hade hon grejer på jobbet som dom ville bli av med, så jag fick ta en ljustake, jätte fiiin svart sak, men man ska inte ha långa ljus utan värmeljus :D:D Myysigt! :) Nu ska jag kolla på en film som jag redan missat utav xD På torsdag kanske det händer ;) Som jag vill testa på! :) Hehhheee, imorgon slutar jag 12, ska hem måla en eller två timmar, sedan fixa mig lite, hämta småbröderna, äta mat och sedan till min moster som fyller år!!! :D Grattis i förskott :) Hehe. Nej men nu måste jag gå!



Haha, en jätte mörk bild på mig, från idag! :) Kan bara lägga in från min mobilkamera
verkligen jätte jobbigt.. -.-


KISSES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0