Bilder..

Jag måste börja jobba här hemma, så jag får extra pengar nu när julen närmar sig så kan man köpa lite julklappar och lite till sig själv, så slipper man handla alla julklappar samtidigt ;)! Men då måste jag verkligen jobba, typ 2-3 timmar per dag :D iaf.. Men jag har verkligen ingen ork..
Imorgon har jag matteprov -.-  och engelska gramatik grej.. Jag hoppas jag klarar dom asså..
Snart börjar massa program på tv, och då kommer jag inte orka gå till datorn och skriva.
Måste börja färga håret nu också, så har inte mkt mer att skriva..
Så hörs helt enkelt imorgon, inte imorgon på morgonen utan senare, har ju skol foto och då måste jag ju fixa mig, då har jag inte tid för datorn! :)

Sååååååååå
Puss&Kram!

Bjuder på lite bilder ;D




Svart-vita är han som dog i förrigår.. R.I.P älskoTyke! <3
Den andra är våran Struffie bebis :) <3



Lotten och jag för lääänge sen :)!



Jag och Sandra samma dag ;)!



Jag, Lotten, Sandra & Nattis i ett badkar ;)!

Kommer mer bilder, ska försöka med en bild för varje inlägg :)
Pusssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0