Tröööött

Tjaba tjena! Hade ingen rolig natt inatt iaf, typ halvsov hela natten, pga täppt näsa, ont i halsen & tandvärk.. -.- Så jag är verkligen super trött nu, och ska orka träna senare ikväll? Aja, här är lite av min dag; har varit i skolan idag, jag trodde jag var försenad, för vi skulle börja 8 och jag tog 5 över 8 bussen från mig? Och louise sa åt mig att skynda mig, sen när jag väl kommer fram till skolan så är den lektionen inställd (!!).. Och Louise visste om det men ändå sa till mig att skynde mig, elaka människa xD ..

Imorgon  ska vi ha hel dag i skogen? Suck! Har verkligen ingen lust med det asså.. Plus att jag inte äger några gummistövlar som man verkligen måste ha! .. Men men, måste man så måste man, får kolla runt lite och fråga om ngn har gummistövlar i min storlek som jag kan låna..

Nej nu är jag så jädrans trött så orkar inte skriva, eller sitta här nå mera.. Godnatt/dag!

Pussar from Miranda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0