Torsdag, 29/10-09

Tjenixen! Igår var jag skit trött när jag kom hem, så somnade
typ på direkten!! :) Hehe. Men det var faktiskt jädrans najs att
träffa folket!! ;D.
Idag när jag vaknade var klockan ungefär halv elva eller ngt, så
gick jag upp och duscha, sedan åt jag en snabb frukost, klädde
på mig, sminka mig lite fort och drog till Södertälje med mamma :))
Det var najs, blev lite snabbt, men såg en underbar tröja som jag
tror jag ska köpa imorgon, men får se :P. Och sen en annan tröja,
men vet inte om den ännu hehe :)). Och mamma köpte ett linne,
ett par byxor och ett par skor till sig själv hehe. :) Nu väntar jag på
samtal, sedan iväg och köpa alkohol till lördag :)). Naajs. Ikväll ska
jag bara ligga hemma tror jag, är så trött asså.. :P Men får se om det
kanske händer ngt ändå, hehe. Får se när jag skriver igen,

Bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0