Sjuuk

Hellou, har inte sovit tills nu, men har målat och vilat med elliot. Stackaren har också blivit sjuk :/.. Och jag har blivit sämre också.. Tror att det är jag som smittat, eller någon från dagiset. Linus är iaf på dagis, skönt, eller asså han är precis vid trotsåldern just nu.. Så han var gaaanska jobbig precis innan vi skulle gå till bussen. Han vägrade ta på sig mössa, jacka, skor allt! Åh! Men sen gick det bra ändå. När jag och Elliot lämnat honom åkte vi hem, kolla på barnisprogram, men jag sov lite då och då. :) När jag fick :P.. Sen åt vi lunch vid halv tolv, dt blev plättar :) Mumsigt. Direkt efter målade vi hehe :) Så nu har vi precis målat och han ska leka med sin tågbana :P Måste hjälpa honom nu, skriver snarren igen!

pösssssgrössssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0