Praktik, skogspromenad, GG :)

Tjena hallå ni där! :) Idag har jag varit på praktiken, höll mest på med
pärlplattor och sådant, hela dagen typ! Eller jobbade till 13.00 :) hehe. Så
direkt efter jag slutat gick jag hem, hjälpte mamma att klä på småbröderna,
sedan traska vi iväg på en skogsprommis! :) Mysigt vare! Började med att
 vi gick förbi ett tågspår där dom ville kolla på när tåget passerade förbi,
sedan skulle vi mata ankor, men hittade inga :/ Hehe. Efter det satte vi oss
på en bänk, och drack lite varmchoklad och åt chokladbollarna jag Elliot och
 Linus bakade igår :) Sen hade jag och mamma bestämt förut att vi skulle göra
 hösttavlor med pojkarna, så vi tog med varsin plastpåse och började plocka
lite små stuff, löv, kottar, grenar, mossa osv. som nu torkar, för imorgon ska
vi pyssla! :)) På vägen hem var Linus super trött, så han gick suuuuper sakta,
 så tog ett tag att komma hem x) Men nu är vi iaf hemma, har ätit mellis, dom
 tittar barnisprogram och jag har nyss kollat Gossip girl :)) Hihi. Väntar på mat
 just nu, snart kommer Louise, så ska vi umgås lite :) Ingenting mer att skriva
 just nu. Bilder från idag!



Elliot och Linus <3



Linus helt kladdig, man ser inte hans ansikte så bra men men x)



Lite bättre ;)



Elliot en riktig cooling :P



Sötnosarna i den vackra hösten! :)



Myyys!

See ya later, alligator ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0