Min dag..

Har inte kunnat skriva någonting förrän nu, pga att Smulan fick ungarna :))..
Direkt efter jag loggat ut igår så kom hon fram till mig och mjauade så följde
 jag efter henne och så satt hon igång, och det var typ halv nio? Första ungen
kom ca 01.55  :O .. Sen kom andra en halvtimme efter.. Tredje kl 10 imorse,
och fjärde typ vid 12 eller ngt.. Känner att det fortfarande finns en unge i magen
 iaf, kanske 2.. :) Hehhe.

Nej idag har jag inte gjort så mkt.. Har ju inte sovit så länge.. Aptrött är jag.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, väntar på att underbara mamma ska
komma hem. Vet inte när hon är hemma, kanske vid 8-10 på kvällen, och det är
sååå långt kvar jö :/.. Snart börjar massor med braiga program på 5an, eller aa
repris första tre from tjugo över tre till sex. :) Men missade dom ju så det är bra
att jag kan se dom nu. hehe ;)! Nu ska jag gå ner och kolla!!

Dom två första :)



Där har ni dom 4st som är ute nu :)..

Hörs imorgon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0