Mamma hemma, Gossip girl börjar igen! :D

Nu är jag jätte lycklig känns det som! Mamma har kommit hem!
Så skönt att höra hennes röst här hemma igen. Sist jag träffade
henne innan idag var onsdagskväll.. Det är faktiskt lång tid.. MEN
 nu är hon hemma iaf, känns riktigt bra! <3 :D. Och hon kom med
en ny parfym! Britney Spears midnight om jag minns rätt :P Spännande
det ska bli att lukta på den :D

Bajs att dom tar bort Privileged ett tag nu -.- Men det positiva är ju att
Gossip Girl börjar nu igen på söndagar ;D Jippey :D:D Men Oth ligger
ändå på toppen av min serielista hihi :D. Bara dåligt att Peyton och Lucas
 inte kommer vara med denna säsong.. -.- But I love it anyway!  :))

Funderar på att ändra min hårfärg Igen, hehe. Men fan kan inte ha några
 kläder alls nästan till denna färg, jag ÄLSKAR färgen och ångrar verkligen
 inte att jag färgade det såhär :)) Men vill typ ha svart underhår istället,
eller färga hela håret typ mörkblondt istället? Vad tkr ni, som nu läser? Skriv gärna!

Nu orkar jag inte skriva mera, jag är fan trött.. Måste checka Smulans
mage om det verkligen är slut med bebisar nu.. Efter det ska jag äta ngn
slags kvällsmat, finns knappt ngt hemma.. Sen ta en dusch och sova heh :)

Hörs imorgon! Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0