Lista-a-a-a-a

Höger- eller vänsterhänt: Höger :)
Humör just nu: Trött som bara den..
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Shorts + linne
Musik just nu: Ingenting.
Sommar planer: Sola, bada, åka iväg med tjejorna!
Hur många kuddar sover du med: Har 2 i sängen men sover alltid bara en ena.
Spelar du något instrument: Nopp
Morgon- eller nattmänniska: Natt ;)
Bio eller promenad: Beror på tidpunkt, båda
Är du kittlig: Juppsan
Snarkar du: Nej, tror inte dt. Ingen har sagt det iaf ;p
Stjärntecken: Stenbocken :)
Äckligaste insekten: Finns så många, kan inte bara välja en :p
Vad vill du jobba som: Lärare för lågstadiet eller dagis :p
Stökigt eller välstädat: Välstädat!
Skulle du någonsin få för dig att hoppas bungee jump: Jag tror det.. :p
Vad gör du om du får hicka: Kollar på tv, så tänker jag inte på den ;p
Vad längtar du efter mest just nu: 24-25 dec!!;D


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Jag hissar Mcdonalds för dem har så mycket annat än skabbiga hamburgare. Allt bra med dig?

2009-10-26 @ 12:28:16
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: SANNASANNASANNA

SV: Okej :)

vad tycker du om min "a big no no" lista? =)



KRAM

2009-10-26 @ 15:45:21
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0