Ledig dag :)

Idag har jag som sagt varit ledig, sovit ut, sköönt! :) Men sen låg jag i sängen lite för länge :P.. Efter så duschade jag, och tvättade håret för första ggn, gick väl bra, blev några hårstrån som blev typ babyrosa hehhe :P Man kan ju inte få exakt när man ska dela så.. :P Kom ut ur duschen 3 och skulle ta bussen till dagis kvart i fyra, så fick lite brådis, skulle ju äta frukost också så.. :P Men hann ändå :) Hämtade Elliot och linus och åkte hem igen, bussen varsåklart proppfull så vi fick tränga oss förbi alla, så fanns det ngr platser längst bak, var mest rädd för att dom skulle ramla och göra illa sig eller ngt.. Fick lite små panik där xd ..

Just nu sitter jag och lyssnar musik och väntar på mat, fisk, hoppas fisk pinnar.. Tkr inte om så mkt annat fisk :P.. Efter maten ska jag antingen åka och träna, eller så ska jag umgås med ngnsom vill eller bara vara hemma, har inte bestämt mig ännu.. Eller så kan jag ju åka och träna, ta en snabbdusch och gå ut och umgås efteråt xd. Äh, får se sen vad jag gör.

Hörs sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0