Lalalalaa

Tjalom igen! :) Finns ju ingenting att göra när man är sjuk, jag orkar verkligen inte bara ligga i sängen, då börjar ju mina ben kittlas, asså inuti benen i benet :P Det är helt sjukt, jag msåte alltså röra på mig lite.. Tänkte göra  ngt, städa mitt rum iaf, kanske rensa mina hyllor lite, dom ser förjävliga ut.. Och mitt smink.. :) Till å börja med iaf :) Sedan får jag se vad jag orkar med mera.. Jag tror att kattungarna kommer när som asså, hennes mage är stor rund och hård asså, och så aa beter hon sgi som att det är dags snart! Jippey! :D Men men, får se om jag skriver sen :)

Jag tkr dt ser riktigt mysigt ut! :) Så blire när jag tvättar håret ;P

Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0