Kanelbullens dag idag! :)

God dag! :) Vaknade vid elva idag, så jag sov inte så länge ;) Orkar upp till skolan imorgon också! Just nu sitter jag bara här, super mätt efter en jäkla stor kanelbulle! Mums! :) Vet inte riktigt vad som händer idag, tror att jag bara kommer vara hemma, men vill liksom ut lite också, men tror inte det.. Ikväll äre One tree hill & Privileged på tv, jippey! :) I love dom programmen ;D Sedan äre ju Gossip girl varje dag :).. Senare ska jag nog försöka tvätta mitt hår för första ggn, får se hur det går :O Hoppas inte hela skiten blir rosa bara, men tror jag klarar mig :).. Jaa, har inte mkt mer att tillägga, skriver sen kanske :)

Pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0