Jeje

Godmorgon eller god dag! :) Fortfarande lite sjuk.. -.- Jobbigt jobbigt.. Snart ska jag hämta små bröderna från dagis, är ju som sagt barnvakt hela dagen och kvällen sen imorgon också, så ska lämna imorgon. :) Spännande..! Imorgon har vi matte prov, hoppas jag klarar det! Nu måste jag börja bli frisk, har varit sjuk jätte mkt, jag missar ju massor nu.. Inge kul. Just ja, tvättade mitt hår, och den rosa färgen håller på att ta över det blonda asså.. :O Får färga över det snart.. Men vet inte vilken färg? Kanske ändra hårfärg? :D Vad tkr ni? :) Nej, men har inte så mkt mer att berätta, skriver kanske senare, om jag får tid, säkert efter jag lagt dom.

Aj lav ju! <3

Pussar och massor med pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0