Ja, försök att förstå iaf (a)

Tjalomtjalom! Sitter här och kollar runt efter Halloween-dräkt, vad i helskotta ska man vara på Halloween?? :O :P Annars har jag inte gjort mkt idag, blev ingen praktik.. :/ Väntar på att mina skolfoton ska komma, vill ju se hur man ser ut!? :D:D Haha. Jag vet ju inte ens vad jag ska göra på Halloween, förutom att jag ska vara med Louise, men vi måste ju veta vad vi ska göra fan :P Ska väl fortsätta kolla lite, sedan göra ngt annat, snart börjar Gossip girl. Så blir väl att kolla på det sen :). Jaja, det här inlägget blev lite blandad, asså skrev lite hullerombuller. Orkar inte fixa det :P Så får väl vara så här ändå :P..

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0