Ikea plus annat :)

Tjaba tjena! :) Jag var ju som sagt på Ikea idag med Nina och mami, det var trevlans!! :)) Jag fick en matta hihi :) Efter så åt vi korv och glass där efter kassorna :) Gottis! Sen så åkte vi till Skopunkten :P Fick två par skor :)) (GLAD), ett par höga och ett par låga :). Najsigt! Bilder kommer sen om jag orkar haha x). Fan vill ha mina skolfoton! Idag fick vi brev från dom med en till sån där blankett som vi fick från skolan :S Jag fattar ingenting, jag och mamma beställde från internet för länge sen, men det har tydligen inte fungerat :S. Aja. Nu ska jag kanske bara vara hemma, eller så drar jag till pizzan med Issa och Jacq och firar Laine som fyller 20 idag ;) Grattus :P. Men vet inte om jag orkar xD.. Inget mer för denna gång, skriver nog senare :))

Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0