Igårdagen

Tjaba tjena, har inte haft tillgång till en dator, så har inte kunnat skrivit förrän nu :). 

Igår var jag ju i stan med Louise, jag köpte nätstrumpbyxor och jeans leggings, glad!:))
Sedan skulle vi dra till butrix, men precis när vi skulle gå in så sa en vakt där; ni får
ställa er i kön så peka han åt ett håll. Jag och Louise kollade dit och ser typ en 10 m
lång kö :O:O Så vi tänkte direkt, nej vi skiter i det asså.. Haha, skulle fått stå där typ 2-3
timmar. -.- Efter det drog vi till tåget, hoppade av i tumba köpte blondering, sedan tog
vi våra bussar hem. När jag kom hem var det ingen hemma, och jag var as hungrig plus
att det var typ 100 minus här hemma, så satte på en brasa :D. Det var mysigt! Sedan
gjorde jag pommes till mig, som jag åt med kethup och bea, MUMS! ;) Medan jag åt kom
mamma och dom hem, sedan vänta jag på att Louise skulle komma till mig, för hon skulle
färga min utväxt :). När hon kom börja vi nästan direkt, sedan kom Jacqueline också.
Vi var hos mig till typ halv tolv, då drog vi till Miche, det var några st där, sen kom det
lite mer. Men när det vart för mkt, så var alla tvunga att dra därifrån, så vi gick hem hit,
jag böt skor, till skönare, efter så gick vi ut vid "trekanten" och mötte Sara, hon va flum,
haha. Stod där till halv fem eller ngt, då var det ju dags att gå hem och sova liksom :P.

Ikväll ska jag och Louise ha "lördagsmys" med lite chips och dipp och kolla på tv, Körslaget
tror jag det blir. Efter det blir det väl ngn film :)). Gott gott. Snart blir det iförsig mat först,
börjar bli lite hungrig :P Ni ska få en bild sen när hon lagt upp några från igår :))

Skriver sen, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0