Hiehie

Det var läänge sen :P.. Ska berätta lite kort om fredag och lördag :)
Fredags var jag på parktiken, kul att träffa alla barn! :D hehe. Efteråt när
jag kom hem börja jag fixa mig typ direkt, sen drog jag och Louise mot Östertälje,
 först tog vi fel buss, så vi fick hoppa av någonstans sen gick vi till nästa busshållplats
 och då blev det rätt buss! :)) Sedan var vi hos Emmie, var där till typ halv elva
eller elva, så drog vi till någon snubbe, vi var där en stund men sen blev det lite
 tjafs så vi drog.. Och då drog vi typ hem :) Kommer bilder sen när jag får tillfälle
 att fixa sådant :)
Lördags var jag först inne i stan med Louise, kolla lite efter Halloween grejer, hon
handla lite grejer också.. Sen åkte vi hem, när jag kom hem så typ duscha jag och
 kolla tv resten av kvällen typ :P.
Idag har jag inte gjort så mkt, kollade nyss på Idol som jag missade i fredags :P
 Väntar på att Louise ska svara, sen ska vi nog sola :)).. Vid fyra börjar alla bariga
program, men inget man måste se, men från kl sex måste jag se, för då äre först
One tree hill sedan efter det äre Gossip girl!!
:D

Kanske skriver sen, bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0