Gooooooooodnatt

Hello you! :) Nu har jag gjort allt som behövts :D.. Nästan iaf :P.. Mysigt att små bröderna faktiskt var snälla idag, även om dom var jäkligt trötta. :P Nu måste jag bara stänga av denna burk, och fixa det sista sakerna tills imorgon, sedan göra ngt gott att äta och lägga mig i sängen för att sedan somna :)! Måste släppa in starren Sulan också, som säkert står där nere utanför dörren och vill komma in. Och det regnar, måste vara kallt. Och så måste jag kolla till Smulan som är där nere någonstans. Struffie har legat typ ovanför huvudet på mig, nästan i en korg med lakan i :P Han har sovit som en stock. Men nu är han nyvaken och vill ligga på mitt knä och kurra och i med klorna i mina lår :P Hehhe. Nu måste jag sätta fart, är faktiskt trött och ska upp tidigt imorgon bitti!


Så god natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0