Godmorgon godmorgon.

Godmorgon hehe :). Har bara hunnit äta frukost, så egentligen finns det
ingenting att skriva om :P Hehe. Fick pannkakor till frulle idag :) Mumsigt.
 Ska nog måla mina naglar idag, heh, kanske städa lite i mitt rum också :)
Finns fan ingenting att göra. Juste har läst ut svenska boken, men nu har jag
en engelska bok kvar att läsa, har inte ens börjat, och det är verkligen
minitext + står det på engelska, det blir ju jvl lätt för mig?! NOT! Jobbigt, och
den ska jag ha läst ut till efter höstlovet, alltså 2 veckor.. Kommer ju aldrig
 hinna.. Usch fy för engelskan ibland.. Finns inte mkt att skriva längre.
Vad händer för er idag då? :)

Höreees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0