God morgon

Goood morning! :) har nästan precis kollat klart på en film jag började kolla på direkt efter jag vaknade :) Den var faktiskt bra!! ++.. Nu ska jag få i mig lite frulle. Har inte ätit det än x) (a).. Var ju helt inne i filmen, sen tänkte jag bara skriva det här inlägget innan också! ;). Men idag har jag ingen aning om vad som händer, ska nog kolla på Körslaget senare iaf :) Hehe. Och vänta på kattisar, asså har ingen ork att vänta snart längre, vill se hur dom ser ut och hur många :D:D. Här hemma är det ingen superbra stämning iaf.. Orkar inte vara hemma egentligen när mamma inte är hemma, men måste för Smulan.. Så jag får stå ut med helvetet.. Juste fan, Linus kom in och väckte mig, tyå när vare 9-10 tiden. Sen så plötsligt var han borta, och så kommer Elliot in i mitt rum med hälften av mit godis och säger att Linus äter mitt godis i vardagsrummet, vad faaan :P Haha, så han sitter där och smaskar på mina bilar HAHA.. Bara för söt.. Men jobbig också.. -.- Nej nu skriker min mage asså, ska äta.

Hörs!

PS. Filmen :)
Neil Simon's the goodbye girl

Amerikansk komedi från 2004. Elliot Garfield kommer till Manhattan för att få den bästa skådespelarrollen han kan tänka sig. Men väl på plats inser han att hans lägenhet är uthyrd till Lucy och hennes dotter. Fastän han har rätt till lägenheten känner han inte att han kan kasta ut dem. Itsället får de föröka komma överens under ett och samma tak.

Hihi, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0