Fredag, 09/10-09

Hejhej, go kväll! :) Sjukling här, har precis kollat klart på Idol, så jvl bra! :) Jag hade faktiskt två favoriter!! :P Tove & Erika :P Hehhe. Vilken favvo hade du/ni? :) Jadu, nu har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra, sitta här en stund och läsa lite bloggar, leka lite på fb och bdb x).. Juste, fick lite fredagsmys av min Struffie :D och lite godis av Peter! (a)

Skriv en kommentar, så jag vet vem som kikat in, så kan jag läsa lite på era också! :) Det är faktiskt ganska kul att läsa andras bloggar!

nej nu kommer några bilder, obs! dåliga bilder, men man ser iaf lite?! :)

Fick lite fredagsmys av älsklings Struffie! :)

Sedan låg han lite som en bebis hos mig! Sötnosen



:)



Fick lite godis av Peter när han kom hem, som jag och Milos ska dela på, MUMS! :)

Skriver kanske sen om jag har ngt att skriva om, annars imorgon! :)
Pussisarrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0