Igår, idag

Ett tag sen, har inte hunnit skriva någonting-.-

Igår så praktisera jag, efter praktiken så jobbade jag här hemma med nina, vi målade lite och fixade :) Shit, jag tror vi blev lite höga efter vi målat ett tag asså, vi kunde inte sluta skratta!! :O Vi kom på "video's" till olika låtar vi lyssna på, och prata om bobban och aah, haha, det var super kul iaf!! :D.. Efter vi målat åt vi mat, sedan drog vi på African Dance ;) Det var så jobbigt, för hade skrattat så mkt så hade nästan ingen alls energi till det men klarade iaf av hela, eller latja lite, men annars så :)..



Jag & moster som små! <3

Idag har jag praktiserat, efter det drog jag hem bytte byxor och lämnade grejer hemma och hämta plånboken och sådant lite snabbt, sedan börja jag gå till Rönninge, tog mig fem minuter typ faktiskt :O Haha. Men iaf, hämtade ut pengar, mötte Louise, gick upp till tågstationen och köpte busskort, sedan drog vi till stan! :) Köpte en grej, sen åt vi donken (typ 3 månader sen sist för mig :P), mådde lite illa av att äta där -.- Sen kolla vi snabbt i Gina, hm och lite på Åhlens :) På tåget på vägen hem satt en människa som var lite annorlunda, och kunde knappt hålla mig för grav?! Men klarade det ändå! xD.. Bra gjort *medfinsksvenskdialekt*! Vi åkte till Ungdomens Hus, i Salem, gud asså! Kände mig verkligen inte välkommen där längre och kände mig riktigt gammal ;O.. Känns som att det var hundra år sen jag var där sist asså. Efter det till Krysset (filmkedjan) handla lite godis, och nu är jag hemma! Såå trött! Nu har jag skrivit jätta mkt tycker jag, lite för mkt.. Så jag tar och avrundar, kan nog skriva lite från mosters dator imorgon, hon ska nämnligen färga håret på mig! :) Men ska sova nu :)



Louise & jag lite onyktra! <3

Goodnight! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0