Älskar er sötisar!

Ja nu så har jag fixat lite med färger och sådant, men fortfarande inte som jag vill ha den :P Aja, det här får duga tills jag fixat ngn som kan fixa :) Hehhe. Snart måste jag gå in i duschen asså, är så jävla trött.. Men jag är ledig imorgon, behöver ju inte sova så jätte tidigt men men.. Ska kolla om det kommer ngt bra på tv:n, så ska jag göra te eller varm oboy med mackor och lägga mig i sängen :) Tända lite ljus och såå..

Jag förstår inte, jag har sån jvl julkänsla, säkert för att jag längtar till jul, men liksom redan nu?1 Brukar få det i slutet av nov och början av dec :S :P Aja ;).. Snart är vi ändå där såatt.. :P Juste, Smulan får när som helst sina ungar :D Någon gång under denna vecka som kmr, åh längtar!! Nusse! <3
Nu ska jag göra det jag skrev längre upp asså!

Några bilder på mina älskade kissekatter! :)

Sulan! <3



Smulan! <3



Sulan & Smulan! <3



Smulan, Struffie & Sulan! <3
I love!!


Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0