Abow

Moissan! :) Har målat naglarna idag, eller ja men genomskilnig så det glänser bara om dom haha xD Men finare än inget :P. Ehm, sen duscha jag, åt mat och åkte och handla lite med mamma och Elliot, mys att få komma ut och ta frisk luft efter fan en och en halv vecka, imorgon måste jag komma upp och gå till praktiken!! Måste måste, sen på kvällen är det planerat att jag och Louise drar till Emmie på kvällen :) Myser där en stund sen leta fest, men skriver mer om imorgon dagen imorgon :) Nu ska jag gå ner och lägga mig i sängen och försöka sova. Först bara kolla på favvobloggarna såklart! :)

Goodnight, sleep tight.

P.S. Britney är bäst & Kim Källström är snygg! ;) Ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0